Google Adwords Reklama

Kas yra „Google“ vaizdinė reklama?

Svetainių tinklas

„Google“ vaizdinės reklamos tinklas (angl. „Google Display Network“, GDN) yra svetainių tinklas su reklamos vieta, kurioje galite dėti skelbimus
 

Tikslus reklamos taikymas

„Google“ adwords vaizdinės reklamos tinklas naudoja tikslų taikymą, kad pasiektų susidomėjusią auditoriją – taip reklamuotojai sulaukia geresnių rezultatų.

Patikrintos svetainės

Tai paprastas, pateisinantis išlaidas būdas reklamuotis gausybėje aukštos kokybės naujienų puslapių, teminių svetainių, vaizdo įrašų svetainių ir tinklaraščių.

Kodėl jūsų įmonei verta rinktis „Google“ vaizdinės reklamos tinklą?

Pirkimo ciklo etapai

Yra penki kliento vykdomo pirkimo ciklo etapai. Vaizdinė reklama gali padėti didinti žinomumą, kampanijos pasiekiamumą, pelnyti daugiau konversijų ir paspartinti pirkimo ciklą.

Pasiekiamumas

Galite pasiekti žmones daugybėje svetainių, vaizdo įrašų ir tinklaraščių.

Daugiau pardavimų

Reklamos kampanijose derinant paiešką su vaizdo skelbimais gaunama daugiau konversijų, lyginant tik su paieškos kampanijomis.

Potencialūs klientai

Paieška ir vaizdo skelbimai – puikus derinys norint pasiekti potencialius klientus kiekvieno pirkimo ciklo etapu.

Kaip reklamą rodyti tikslinei auditorijai?

Kontekstinė reklama

Taikykite reklamą, pagal tikslinę auditoriją, atsižvelgdami į žmonių raktinių žodžių paiešką, temų paiešką ar paskirties vietų paiešką (svetaines, kuriose klientai lankėsi).

Reklama pagal auditoriją

Taikykite reklamą, pagal tikslinę auditoriją, atsižvelgdami į žmonių interesus, demografinius rodiklius ar taikydami pakartotinę rinkodarą. Taip pat galite naudoti „Google“ panašumų aptikimo technologiją, kad rastumėte klientus, kurių naršymo įpročiai panašūs į žmonių, esančių pakartotinės rinkodaros sąraše.

Kokie galimi kainodaros modeliai?

CPC: mokestis už paspaudimą

Naudokite reklamos kampanijose, kuriose svarbūs paspaudimai. Stebėkite metriką, pvz., pardavimus, potencialius klientus ar registracijas.

CPM: mokestis už tūkstantį parodymų

Naudokite kampanijose, kurių tikslas – padidinti matomumą. Stebėkite metriką, pvz., parodymus, pasiekiamumą, dažnį ir paieškų skaičiaus padidėjimą.

„Google“ vaizdinės reklamos tinklas yra ypač tikslinga reklamos forma, padedanti pasiekti tinkamus klientus - tinkamu metu, naudojant tinkamą pranešimą.

 

Reikia pagalbos?

Jei turite klausimų ar reikia pagalbos nustatant „Google“ vaizdinės reklamos tinklą, susisiekite su mumis.