Svetainių tinklas
„Google“ vaizdinės reklamos tinklas (angl. „Google Display Network“, GDN) yra svetainių tinklas su reklamos vieta, kurioje galite dėti skelbimus
Tikslus reklamos taikymas
„Google“ adwords vaizdinės reklamos tinklas naudoja tikslų taikymą, kad pasiektų susidomėjusią auditoriją – taip reklamuotojai sulaukia geresnių rezultatų.
Patikrintos svetainės
Tai paprastas, pateisinantis išlaidas būdas reklamuotis gausybėje aukštos kokybės naujienų puslapių, teminių svetainių, vaizdo įrašų svetainių ir tinklaraščių.
Kodėl jūsų įmonei verta rinktis „Google“ vaizdinės reklamos tinklą?
Pirkimo ciklo etapai
Yra penki kliento vykdomo pirkimo ciklo etapai. Vaizdinė reklama gali padėti didinti žinomumą, kampanijos pasiekiamumą, pelnyti daugiau konversijų ir paspartinti pirkimo ciklą.
Pasiekiamumas
Galite pasiekti žmones daugybėje svetainių, vaizdo įrašų ir tinklaraščių.
Daugiau pardavimų
Reklamos kampanijose derinant paiešką su vaizdo skelbimais gaunama daugiau konversijų, lyginant tik su paieškos kampanijomis.
Potencialūs klientai
Paieška ir vaizdo skelbimai – puikus derinys norint pasiekti potencialius klientus kiekvieno pirkimo ciklo etapu.
Kaip reklamą rodyti tikslinei auditorijai?
Kontekstinė reklama
Taikykite reklamą, pagal tikslinę auditoriją, atsižvelgdami į žmonių raktinių žodžių paiešką, temų paiešką ar paskirties vietų paiešką (svetaines, kuriose klientai lankėsi).
Reklama pagal auditoriją
Taikykite reklamą, pagal tikslinę auditoriją, atsižvelgdami į žmonių interesus, demografinius rodiklius ar taikydami pakartotinę rinkodarą. Taip pat galite naudoti „Google“ panašumų aptikimo technologiją, kad rastumėte klientus, kurių naršymo įpročiai panašūs į žmonių, esančių pakartotinės rinkodaros sąraše.
Kokie galimi kainodaros modeliai?
CPC: mokestis už paspaudimą
Naudokite reklamos kampanijose, kuriose svarbūs paspaudimai. Stebėkite metriką, pvz., pardavimus, potencialius klientus ar registracijas.
CPM: mokestis už tūkstantį parodymų
Naudokite kampanijose, kurių tikslas – padidinti matomumą. Stebėkite metriką, pvz., parodymus, pasiekiamumą, dažnį ir paieškų skaičiaus padidėjimą.
„Google“ vaizdinės reklamos tinklas yra ypač tikslinga reklamos forma, padedanti pasiekti tinkamus klientus - tinkamu metu, naudojant tinkamą pranešimą.
Reikia pagalbos?
Jei turite klausimų ar reikia pagalbos nustatant „Google“ vaizdinės reklamos tinklą, susisiekite su mumis.